THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Tuesday, January 27, 2009

2009年1月27日

很快的,新年即将结束了,身为一位工作人员,年初二,将会是他们新年的最后一天。嗯,明天我就要开工了,说真的,今年的新年,我并没有什么特别的期待,虽然有很多奇迹都在这新年期间发生,但我希望的却。。。。有人曾告诉我,希望越大,失望会更大。。唉。。。。真不知该怎么办。。。无论如何,即使我心情再差,我都得收拾心情,准备做工了。。。
希望大家能好好的享受牛年的到来,
希望我的朋友们都
事事顺利
笑口常开
身体健康
还有。。。还有。。。 希望有情人(甜甜蜜蜜
无情人(快快的在这牛年寻找你们的另一半噢。。。)

HAPPY CHINESE NEW YEAR

1 comments:

Anonymous said...

Hey, this is Jing Yuen..your childhood friend, remember? Found your blog in Khai Yin's..what a conincident!
Anyway, how hv you been? Its been a while since the last time we met..like years? Btw, I do have a blog too.
www.wretch.cc/blog/cutezyy
Feel free to visit mine~
Oh yeah, my msn, cutezyy@hotmail.com
Keep in touch ya!
:)