THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Monday, January 5, 2009

2008年1月6日

伤心。。。
原来当一个人跌落谷底时,是这么痛苦的。。。
我考车又再次的fail了,我放弃了,我真的无法再撑下去,三次的失败真的很痛,我重未试过连失败这么多次,原来有很多东西付出得多,也未必会得到理想的成果。最近,我真的遇到很多很多的难题,到底我还能撑多久?我还能坚强的走下去吗?谁能支持我呢。。。?

4 comments:

EddiE said...

Haha... Gambateh bah!!
I noe u can do it de ;)
All u nid is time~

Jia said...

me me!!
i support u ^^
nvm lor..
failure is the mother of success ya !!

wen said...

hey is chui wen. i oso failed la!!! haha~~ dun give up girl!be tough! let's do it okay? i know u can! :D

幸福的企鹅 said...

thks a lot ... ^^